جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت اللہ سید محمد سعید حکیم

حوزه/ دفتر آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف گفت: ظهور حضرت مهدی(عج) به معنی آغاز مسئولیت جدیدی است که مؤمنین باید آن را به دوش بکشند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف به مناسبت ولادت حضرت حجت بن الحسن المهدی (عجل الله تعالی فرجه) بیانیه ای صادر کرد و گفت: ظهور حضرت مهدی منتظر (عج) به معنی آغاز مسئولیت جدیدی است که مؤمنین باید آن را به دوش بکشند و در دوران ظهور برای برافراشتن پرچم اسلام اصیل و عدالت در سرتاسر جهان، سختی هایی را تحمل کرده، مبارزه کنند و جانفشانی نمایند.

در بیانیه دفتر حضرت آیت الله حکیم آمده است: ولادت حضرت حجت بن الحسن العسکری (عج) را به برادران و مومنان سرتاسر جهان تبریک می گوییم و از درگاه الهی تعجیل ظهور آن حضرت را مسئلت می جوییم.

انتظار حقیقی می طلبد که مومنین به دو مسئولیت زیر عمل کنند:

اول: مسئولیت مرحله قبل از ظهور؛ تلاش برای رعایت مسائل شرعی و استقامت در اعتقادات، موضع گیری ها و رفتار ها، تا انتظار راستین برای امام مهدی (عج) که نماینده حق و شرع است، مشخص شود.

دوم: آمادگی برای مرحله بعد از ظهور؛ ظهور حضرت مهدی منتظر (عج) به معنی آغاز مسئولیت جدیدی است که مؤمنین باید آن را به دوش بکشند و در دوران ظهور برای برافراشتن پرچم اسلام اصیل و عدالت در سرتاسر جهان، سختی هایی را تحمل کرده، مبارزه کنند و جانفشانی نمایند.

پس باید خود را برای این مرحله حساس آماده کنند تا این فرصت را که نسل های زیادی مدت طولانی منتظر آن بودند، از دست ندهند.

در پایان از درگاه الهی مسئلت می جوییم که ما را از منتظران امام زمان (عج) و ثابتین در راه ایشان قرار دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha