پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انون هنرهای رسانه‌ای

حوزه/ به همت اداره کل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران و با هدف توسعه فعالیت‌های تبلیغی بانوان طلبه و مبلغ در سطح مدارس علمیه خواهران سراسر کشور، کانون هنرهای رسانه‌ای راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم ماندانا جلالی با اشاره به اهمیت ساماندهی فعالیت رسانه‌ای بانوان طلبه و مبلغ، اظهار داشت: این اداره کل در راستای بهینه سازی فعالیت تبلیغی طلاب در زمینه‌های مختلف و مرتبط با امور رسانه و روش‌های نوین تبلیغ، اقدام به راه اندازی کانون‌های هنری و رسانه‌ای کرده و تاکنون ۲ کانون هنرهای ادبی و فضای مجازی راه اندازی شده است.

مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه سومین گام از برنامه استقرار کانون‌های هنری و رسانه‌ای اختصاص به راه اندازی کانون هنرهای رسانه‌ای دارد، افزود: با جمع‌بندی گرایش‌های مختلف فعالیت رسانه‌ای بانوان طلبه و مبلغ، ۶ بخش را در دایره کاری این کانون در نظر گرفته‌ایم.

وی واحدهای ایجاد شده در کانون هنرهای رسانه‌ای را «تولیدات موبایلی»، «تولیدات گرافیکی»، «تولیدات ویدیویی»، «انیمیشن و موشن گرافی»، «کارشناسان دینی رسانه» و «تامین محتوا» دانست و افزود: این کانون با همت و تلاش گروهی وظیفه هماهنگی و راهبری فعالیت‌های رسانه‌ای بانوان طلبه و مبلغ را به عهده خواهد داشت.

خانم جلالی در پایان ضمن ابزار خرسندی از شبکه سازی فعالیت هنری و رسانه‌ای بانوان طلبه و مبلغ در زمینه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: با پیگیری و برنامه ریزی صورت گرفته در اداره کل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران به زودی شاهد فصل جدیدی از حضور تبلیغی طلاب در سطح جامعه خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha