سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت‌الاسلام محمد کیانی معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان

حوزه / مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، گفت: اردوی راهیان نور طلاب استان خوزستان به‌صورت دو اردوی دو روزه، از تاریخ ۱۷ اسفند لغایت ۵ فروردین برگزار خواهد شد و ۳۰۰ طلبه خوزستانی از این مناطق بازدید خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد کیانی، مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان خوزستان، در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه شهرستان‌های خوزستان، به‌ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور برای طلاب اشاره کرد و اظهار داشت: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم ارتباط طلاب با شهدا و تأثیر این موضوع در مسائل تربیتی و تهذیبی طلاب، این مهم توسط آیت‌الله اعرافی، به عنوان یکی از برنامه‌های محوری حوزه‌های علمیه سراسر کشور مطرح و در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور حوزه‌های علمیه امسال از تاریخ ۱۷ اسفند لغایت ۵ فروردین برگزار خواهد شد که با پیگیری‌های حوزه علمیه خوزستان، سهمیه ویژه‌ای برای حضور در این اردوها برای استان خوزستان قرار داده شده است.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، گفت: اردوی راهیان نور طلاب استان خوزستان به‌صورت دو اردوی دو روزه، در تاریخ ۱۷ و ۱۸ اسفند و ۱۹ و ۲۰ اسفند برگزار خواهد شد و سهمیه این استان نیز ۳۰۰ طلبه و هشت اتوبوس خواهد بود.

وی ادامه داد: بازدید از مناطق جنگی طلائیه، شهدای هویزه، دهلاویه، میشداغ، چذابه و کانال کمیل و فکه، از جمله برنامه‌های این اردوی دو روزه است.

حجت‌الاسلام کیانی، بیان کرد: اولویت در این اردوها، طلاب پایه‌های ۳ تا ۵ و افرادی که زودتر ثبت‌نام کنند خواهد بود و همچنین اگر مدرسه‌ای تمایل به برگزاری اردو به صورت خانوادگی با ماشین شخصی داشته باشد نیز می‌تواند این موضوع را مطرح تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

وی، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور امسال نسبت به سال‌های گذشته به شکل کاملاً متفاوت و قابل استفاده برگزار خواهد شد و طلاب می‌توانند از این اردوها به نحو احسن استفاده کنند.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، به مسئله تغذیه طلاب نیز اشاره کرد و بیان داشت: شرط دریافت سهمیه تغذیه برای طلاب، مجرد بودن، نگذشتن بیش از دو سال از دوران عقد، انتخاب واحد و ثبت شدن در سامانه خوابگاه به‌عنوان شب خواب می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه ۳۴۰ نفر از طلاب استان خوزستان به دلیل عدم ثبت انتخاب واحد، نتوانسته‌اند سهمیه تغذیه خود را دریافت کنند، مطرح کرد: لازم است تا مدیران مدارس علمیه هر چه زودتر نسبت به ثبت انتخاب واحد برای طلاب اقدام کنند تا سهمیه تغذیه طلاب از بین نرود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha