یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کرگانرود

حوزه/ امام جمعه کرگانرود گفت: داشتن دانش فنی باعث اقتدار یک کشور خواهد بود و لذا می‌توانیم با تکیه بر نیروهای داخلی، اقتصاد و تولید را از طریق علم دانش بنیان تقویت و ارتقا ببخشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه در گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح، امام جمعه کرگانرود، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن اشاره به فضیلت آخرین جمعه ماه شعبان، مومنین را برای آمادگی و استقبال از ماه مبارک رمضان سفارش کرد و اظهار داشت: از نمونه‌ها و مصادیق تقوای الهی می‌توان به توبه، استغفار، دعای فراوان، تلاوت قرآن مجید، امانت داری و توکل و پرداخت حق الناس و حق الله اشاره کرد.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری، یادآور شد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، داشتن دانش فنی باعث اقتدار یک کشور خواهد بود و لذا می‌توانیم با تکیه بر نیروهای داخلی، اقتصاد و تولید را از طریق علم دانش بنیان تقویت و ارتقا ببخشیم.

وی با تاکید بر اینکه تقویت علم دانش بنیان موجب افزایش بهره‌وری و رقابت پذیر نمودن محصولات خواهد شد، گفت: رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان نیز فرمودند که به فکر حمایت از کشاورزان منطقه باشند و انگیزه را برای تولید در بین کشاورزان بالا ببرند، چرا که با حمایت از کشاورزان و بومی‌سازی‌ بعضی از بذرهای مورد استفاده کشاورزان، وابستگی به خارج در کشور از بین می‌رود.

حجت الاسلام فلاح با تبریک ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: مردم ایران با رهبری بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، دست به‌کار بزرگی زدند و با آری گفتن به جمهوری اسلامی، نظام شاهنشاهی را به زباله‌دان تاریخ انداختند، روزی که از آن به عنوان سرآغاز نظام‌سازی تمدن نوین اسلامی یاد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha