دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سفر آیت الله اعرافی به چهارمحال‌وبختیاری

حوزه / مدیر حوزه‌های علمیه کشور به چهارمحال‌وبختیاری سفر کرد و در بدو ورود به شهرکرد از سوی مسئولان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شهرکرد، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور شامگاه گذشته ۱۶ شهریورماه در برنامه‌ای دو روزه به چهارمحال‌وبختیاری سفر کرد و در بدو ورود به شهرکرد از سوی مسئولان مورد استقبال قرار گرفت

حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری درباره برنامه‌های سفر مدیر حوزه‌های علمیه کشور به استان، اظهار کرد: آیت‌الله اعرافی، در برنامه‌ای دو روزه به چهارمحال‌وبختیاری سفر کرده است و طی امروز و فردا ۱۷ و ۱۸ شهریور در استان حضور دارد.

وی با ذکر اینکه مدیر حوزه‌های علمیه کشور امروز با حضور در بهشت دو معصوم شهرکرد به مقام شامخ شهدای استان ادای احترام خواهد کرد، ادامه داد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری از دیگر برنامه‌های آیت‌الله اعرافی است.

سعیدی بیان کرد: جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار و نمایندگان مجلس، جلسه کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش و نشست شورای هماهنگی نهادهای حوزوی از برنامه‌های دیگری است که با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: آیت‌الله اعرافی همچنین امروز در جمع روحانیون، اساتید، مبلغان هجرت و طلاب به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

سعیدی خاطرنشان کرد: سخنرانی در جمع مدیران مدارس علمیه و شورای معاونین، بازدید از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی حوزه علمیه استان، جلسه با شورای مشورتی و پشتیبانی حوزه استان و مصاحبه با شبکه استانی از برنامه‌های مدیر حوزه‌های علمیه در روز جمعه خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha