جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
البرز

حوزه / امام جمعه شهرستان چهارباغ با اشاره به هجمه ناجوانمردانه دشمنان اسلام و انقلاب، بر لزوم حفظ وحدت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و گفت: جامعه امروز نیازمند بصیرت عمار و استقامت مالک اشتر است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه شهرستان چهار باغ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سیره عملی عمار یاسر، اظهار داشت: عمار شاخص بصیرت و روشنگری برای جامعه اسلامی است، زیرا او از جمله افرادی بود که همواره در گفتار و کردار، پیامبر اکرم(ص) را اسوه خویش قرار می‌داد.

وی با اشاره به هجمه ناجوانمردانه دشمنان اسلام و انقلاب، بر لزوم حفظ وحدت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و افزود: جامعه امروز نیازمند بصیرت عمار و استقامت مالک اشتر است.

امام جمعه شهرستان چهار باغ با اشاره به جایگاه بی‌بدیل اجتماعی و قدرت رهبری، مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ایشان در طول ۳۳ سال گذشته عامل اصلی وحدت ملی ایرانیان و قدرت خیره کننده آنان بوده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن تلاش دارد روزهای سخت و تلخی را برای ایرانیان رقم بزند، اما به‌زودی خواهد فهمید که دوران بزن و در رو تمام شده است.

حجت الاسلام قادر محمدی یادآور شد: زمستان سرد و سخت و روزهای دشوار در انتظار کسانی است که از عظمت ایران و گفتمان مقاومت عصبانی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha