پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مخفی

حوزه / فرماندار همدان، راهکار اصلی در فتنه‌ها و شرایط خاص برای عدم مواجه با مشکل را پناه بردن به قرآن عنوان کرد و گفت: در سوره حجرات‌ می‌خوانیم "ای مؤمنان، هرگاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید"، امروز می‌بینیم منبع بسیاری از اخبار، دشمنان فاسق و شبکه‌های معاند خبری هستند که توسط افراد فاسق هدایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان شب گذشته در جمع تشکل خواهران انقلابی همدان، با بیان اینکه دولت سیزدهم، دلسوز مردم است، اظهار داشت: دولت و شخص رئیس جمهور با تمام توان پیگیر رفع مسایل و مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی همواره در معرض کینه توزی و نقشه‌های دشمنان بوده و هست، خاطرنشان کرد: دشمن چشم دیدن ایران قدرتمند، با عزت و متحد را ندارد و لذا با تحمیل فتنه در صدد ایجاد اغتشاش و ملتهب کردن فضای کشور است.

فرماندار همدان افزود: همان طور که شهید سلیمانی بر این اصل تأکید داشت که "تمام فرصت‌ها در دل تهدیدهاست"، گفت: دست بسیاری از ایادی دشمن در ناآرامی‌های اخیر رو شد و ثابت شد که انسانیت، ملیّت، هویّت، دین، مذهب و پرچم هیچ ارزشی برای این مزدوران ندارد.

وی با تأیید بر اینکه جهاد تبیین را باید از درون خانواده شروع کنیم، یادآور شد: امروز لازم است که حرف فرزندان نوجوانان و جوانان را شنید و با تحلیل‌های موجود به پاسخگویی و روشنگری نسبت به شبهات آن‌ها بپردازیم.

مخفی، با تقدیر از عدم همراهی مردم با اغتشاشگران به لزوم بصیرت افزایی در جامعه اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری از نعمت ولایت برخوردار بوده و مردم با بصیرت ایران اسلامی، با تمسک به ولایت در سختی‌ها هیچگاه راه را گم نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه امپراطوری رسانه مهم‌ترین ابزار دشمن در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: کار پر حجم رسانه‌ای، بارش اخبار کذب، روایت‌های وارونه و اکثریت نمایی، اقلیت دچار انحراف شده، راهبردهای دشمن در جنگ ترکیبی است.

فرماندار همدان، راهکار اصلی در فتنه‌ها و شرایط خاص برای عدم مواجه با مشکل را پناه بردن به قرآن عنوان کرد و یادآور شد: در سوره حجرات‌ می‌خوانیم "ای مؤمنان، هرگاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید"، امروز می‌بینیم منبع بسیاری از اخبار، دشمنان فاسق و شبکه‌های معاند خبری هستند که توسط افراد فاسق هدایت می‌شود.

وی با قدردانی از فعالیت‌های تشکل خواهران انقلابی همدان، خاطرنشان کرد: مبنای انقلاب اسلامی، اصول، عقاید و ارزش‌های اسلامی است و با توجه به اینکه کار فرهنگی زمان می‌برد، بنابراین در این عرصه با اخلاق، عمل و حضور به موقع در میدان، قطعا به نتیجه خواهیم رسید.

در پایان این نشست اعضای تشکل خواهران انقلابی همدان، خواستار رسیدگی و توجه بیشتر مسئولان به وضعیت عفاف و حجاب در سطح شهر، ادارات، مدارس، آموزشگاه‌ها و دیگر مراکز عمومی شدند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یا حسین IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    قرآن + عترت