جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

حوزه/ امام جمعه ارومیه با بیان اینکه اگر اخلاص در کار باشد، علاوه بر خدمت به مردم، اجر و ثواب مضاعفی نزد خداوند خواهد داشت، گفت: انتظار می‌رود در رابطه با توجه به اخلاص در خود مجموعه شستا نیز برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی روز گذشته در دیدار ابراهیم بازیان، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با تأکید بر وجود اخلاص در کار و فعالیت‌ها، اظهار داشت: اخلاص سبب با برکت شدن کار شده و کمک می‌کند انسان به نتیجه مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه اگر اخلاص در کار باشد، علاوه بر خدمت به مردم، اجر و ثواب مضاعفی نزد خداوند خواهد داشت، گفت: انتظار می‌رود در رابطه با توجه به اخلاص در خود مجموعه شستا نیز برنامه ریزی شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره اهمیت وجود پیوست فرهنگی، یادآور شد: لازم است که علاوه بر پیوست فرهنگی در کارها و فعالیت‌ها، در خود مجموعه نیز پیوست فرهنگی ایجاد کنید تا نیروها احساس کنند که کارشان برای خداوند است.

وی افزود: اگر در کنار کارها پیوست فرهنگی ایجاد شود، موفقیت بیشتری حاصل و کارها برکت بیشتری پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص توانایی ساخت موشک توسط فکر ایرانی و عدم توان ساخت خودرو ملی توسط همین فکر، یادآور شد: ظاهر نشان می‌دهد که در ساخت موشک قصد قربت و اخلاص زیاد است، اما در ساخت خودرو بیشتر به فکر مسائل مالی و درآمد هستیم.

وی مطرح کرد: باید در مدیریت‌های دینی در مسئله اخلاص بیشتر کار شود، چرا که اگر در مدیریت به این مسئله بهاء داده شود بیشتر مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری‌های زود بازده، بیان کرد: متأسفانه برخی از امور در کشور به اندازه‌ای طول کشیده که سبب کاسته شدن اعتماد اجتماعی شده، لذا باید با سرمایه‌گذاری های زود بازده اعتماد اجتماعی را جلب کنید.

وی اظهار داشت: انتظار مردم استان از شما به عنوان یک هم استانی بیشتر است، البته نه به این معنا که عدالت رعایت نشود، بلکه باید با رعایت عدالت، نسبت به محرومیت زدایی از استان بیشتر تلاش کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha