پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نجمیه

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب راهکاری مطمئن برای تقویت بنیان خانواده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مژگان سیف استاد حوزه علمیه خواهران لرستان امروز در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا، در کارگاه عفاف و حجاب و پاسخگویی به سوالات و شبهات، اظهار داشت: خواهران طلبه و مبلغه باید از هر فرصتی برای تبلیغ، تبیین و تشریح برکات عفاف و حجاب در جامعه بهره گیرند.

وی با بیان اینکه خواهران مبلغه پرچمداران صیانت از حریم خانواده و فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه هستند، گفت: خواهران طلبه باید با سعه صدر، همت جهادی و انقلابی در راستای ترویج و احیا فریضه عفاف و حجاب در جامعه قدم بردارند.

استاد مدرسه علمیه نجمیه(س) ازنا با اشاره به اینکه توجه به فرهنگ عفاف و حجاب امری واجب و ضروری است، گفت: باید با لحن محبت آمیز و سعه صدر در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در بین بانوان و دختران جوان جامعه به تبلیغ بپردازیم.

سیف با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب، کمرنگ کردن عفاف و حجاب و تضعیف بنیان خانواده را نشانه گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن لازم است تا تلاش و تبلیغ وافر و مستمر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه راهکاری مطمئن برای تقویت بنیان خانواده است، گفت: باید برکات و فواید فردی و اجتماعی عفاف و حجاب در جامعه برای اقشار مختلف جامعه تبیین و تشریح کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha