پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله علماء، در دیدار استاندار کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: برای رفع مشکلات مردم، باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء، صبح امروز در دیدار با استاندار کرمانشاه، اظهار داشت: برای رفع مشکلات مردم، باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده کنید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: باید سه موضوع را مد نظر قرار داد، اول امر ازدواج جوانان، دوم شغل و سوم مسکن، زیرا اگر این موضوعات در سطح استان حل شود، بسیاری از مشکلات نیز مرتفع خواهد شد.

وی با مهم دانستن ظرفیت‌های بالقوه استان، تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید تحت نظر استاندار، نسبت به رفع بیکاری اقدام اساسی کنند.

در ادامه دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه، با اظهار خوشبختی از حضور در استان کرمانشاه، اظهار داشت: باید با همه توان و با استفاده از پتانسیل‌های موجود در استان، به صورت اورژانسی نسبت به رفع مشکلات اقدام شود و از موقعیت‌های ارزشمند موجود، استفاده بهینه شود.

صحرایی افزود: مردم استان کرمانشاه، مردمی اصیل ولایی و با پیشینه‌ای روشن بوده که هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و در این آرمان مقدس، هزاران شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی نموده‌ است.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های خدادای، استعدادهای بزرگ نهفته استان، در همه زمینه‌ها شکوفا شده تا مردم بزرگ استان از مواهب انقلاب اسلامی بیشتر بهرمند شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha