دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام نجاتی / قشم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم گفت: اساتید، جهادگران سنگر علم و دانش هستند که تمام تلاش و همت خود را در این راه به کار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام عابدین نجاتی مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) شهرستان قشم امروز در جلسه تجلیل از اساتید مدارس علمیه خواهران و برادران این شهرستان، اظهار داشت: وجود نبی اکرم (ص) فرمودند: بخشنده‌ترین مردم بعد از من کسی است که علمی را بیاموزد و بعد از آموختن در صدد نشر آن باشد.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، افزود: همه اساتید اعم از خواهر و بردار، همه جهادگران سنگر علم و دانش هستند که تمام تلاش و همت خود را در این راه به کار گرفته‌اند.

مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) قشم، بیان کرد: اساتید در عرصه تربیت و تعلیم بار سنگینی را بر دوش دارند تا تربیت یافتگان خوب و متخصص، متعهد و انقلابی را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کنند.

حجت‌الاسلام نجاتی ادامه داد: تربیت و پرورش طلاب براساس ارزش‌های دینی و انقلابی گام مهمی است که اساتید در مدارس علمیه بر عهده دارند.

وی به دو دغدغه مهم طلاب اشاره کرد و گفت: توجه به مسکن طلاب و مستمری بازنشستگان (معمرین)، از اولویت نیازمندی‌های طلاب و روحانیون است که باید مد نظر متولیان قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha