یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
س

حوزه / امام جمعه بادرود گفت: لازمه مبارزه جدی مسئولان با نقشه‌های دشمن، خدمت و کار و بها دادن به تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ظهر عاشورا بادرود در مصلای این شهر، ضمن تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان و با اشاره به اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جایگاه نماز جمعه در اسلام و در بین واجبات از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی اقامه نماز جمعه را از برکات و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و با بیان اینکه بالغ بر ۹۰۰ نماز جمعه در کشور اقامه می‌شود، گفت: مردم باید قدردان نعمت گرانسنگ نماز جمعه باشند.

حجت الاسلام قاسمی، به تقارن نماز جمعه با نماز ظهر عاشورا اشاره کرد و یادآور شد: در روایات، روز «جمعه» و روز «عاشورا» از روزهایی معرفی شده‌اند که ظهور امام زمان(عج) در آن روزها روی می‌دهد.

امام جمعه بادرود، ضمن گرامی داشت پنجم مرداد سالروز عملیات مرصاد، اظهار کرد: در چنین روزی متوهمان منافق با حمایت آمریکا، انگلیس و صدام و با شعار از مهران تا تهران، دست به عملیاتی زدند که به فضل الهی همه در دام رزمندگان غیور اسلام افتادند و با به جا گذاشتن چند هزار کشته و زخمی پا به فرار گذاشتند، لذا این روز به نام مرصاد در تاریخ ثبت گردید و مایه افتضاح و رسوایی هرچه بیشتر منافقان شد.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن اشاره به هفته کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، یادآور شد: علاج مشکلات کشور تنها با پیمودن اقتصاد مقاومتی است و نگاهمان به بیرون نباید باشد، بلکه با تکیه بر ایمان و توکل به خدا باید روی پای خودمان بایستیم.

امام جمعه بادرود، با تأکید بر اهمیت ایجاد اشتغال برای جوانان توسط مسئولان، خاطرنشان کرد: مسئولان لازم است تا تسهیلات مورد نیاز برای اشتغال جوانان را فراهم کنند.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد: لازمه مبارزه جدی مسئولان با نقشه‌های دشمن، خدمت و کار و بها دادن به تولید است.

امام جمعه بادرود، با اشاره به برگزاری کنگره شهید اردهال آقا سلطان علی بن امام محمد باقر(ع) در مشهد اردهال، خاطرنشان کرد: این امامزاده بزرگوار واجب التعظیم، نه تنها به مردم کاشان و استان اصفهان تعلق دارد که فراتر از مرزهای کشور به جهان اسلام و جهان تشیع تعلق دارد و باید به همگان معرفی شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha