دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بهزادی

حوزه/ حجت‌الاسلام بهزادی گفت: حضرت زینب (س) واقعه کربلا را به زیبایی تبیین و به گوش مردم رساند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این بخش، با تبریک روز پرستار اظهار داشت: شغل پرستاری مقدس است و این قشر از جامعه در دوران‌های مختلف چه در هشت سال دفاع مقدس و در اوج بیماری کرونا مشغول خدمتگذاری به مردم بودند.

وی با بیان اینکه پرستار مرهم درد و رنج بیماران است، افزود: وظیفه مردم است قدردان این قشر باشند و مسئولان نیز در تجلیل و رسیدگی به مشکلات آنها گام‌های موثری بردارند.

امام جمعه بخش احمدی ادامه داد: هفته آینده ولادت با سعادت حضرت زینب(س) را در پیش داریم، اسوه صبر، پرستاری بی توقع و مرهمی برای مصائب و مشکلات که در واقعه عاشورا نمادی از زینت خدا بود.

حجت‌الاسلام بهزادی عنوان کرد: بانوی کربلا که «ما رایت الا جمیلا» ایشان در تاریخ ماندگار شد و زیبایی ظاهری این واقعه را به گوش جهانیان رساند.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) درس در کنار خدا بودن را به ما آموخت، تأکید کرد: اگر انسان بین خود و خانواده یا خدا، اولویت را خدا قرار دهد و زینت‌های دنیایی را فدای خدا کند، خداوند زیبایی‌های این جهان را به او نشان می‌دهد.

امام جمعه بخش احمدی به حوادث ۴۰ روزه غزه اشاره کرد و یادآور شد: بعد از کشتار کودکان و افراد بی گناه در غره، سازمان ملل قطعنامه صادر کرد که رژیم صهیونیستی به آن عمل نکرد.

حجت‌الاسلام بهزادی اظهار کرد: بدانید خون این کودکان گریبانگیر این رژیم منحوس خواهد شد و ظفر و پیروزی اذعان مقاومت است.

وی همچنین از عموم مردم خواست فردا در راهپیمایی حمایت از کودکان غزه و جبهه مقاومت اسلامی فلسطین شرکت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha