سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سفر معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به گلستان

حوزه/ خانم بهرامی از سفر معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به گلستان خبر داد و برنامه‌های این سفر را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم صدیقه بهرامی اعلام کرد: خانم متولیان معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران کشور به اتفاق هیئت همراه به استان گلستان سفر کرد.

وی گفت: این سفر به مدت دو روز و به‌منظور توسعه، ارتقا، استانداردسازی زیرساخت‌ها و تقویت بنیه پژوهشی صورت پذیرفته است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان، بازدید از تعدادی از مدارس علمیه و بررسی مشکلات پژوهشی و کتابخانه‌ای، نشستی با حضور طلاب سطح سه و چهار در راستای بررسی مشکلات پایان نامه و رساله، کارگاه و جلسات توجیهی ویژه مدیران، معاونان پژوهش، دبیران تشکل‌های پژوهشی و پژوهشگران برتر مدارس علمیه و تخصصی استان از برنامه‌های این سفر است.

خانم بهرامی افزود: همچنین با حضور خانم متولیان برنامه ها و فعالیت های پژوهشی با توجه به فعالیت های اداره پژوهش های تحصیلی تبیین خواهد شد و نیز کارگاه توجیهی در ارتباط با متون غیرتحصیلی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به همین منظور از مدیران و معاونان پژوهش، اساتید دروس روش تحقیق مدارس استان و جمعی از طلاب در حال تدوین پایان‌نامه و رساله علمی؛ جهت شرکت در کارگاه و جلسات توجیهی و آموزشی دعوت بعمل آمده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران گلستان عنوان کرد: کارگاه توجیهی فعالیت های مربوط به برگزاری همایش‌ها، نشست، کرسی علمی و آزاداندیشی؛ راه اندازی نشریات و جلسه هم اندیشی با کارگروه های پژوهشی نیز در روز دوم سفر سفر خانم متولیان برگزار خواهد شد.

برنامه‌های سفر معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به گلستان تشریح شد

برنامه‌های سفر معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به گلستان تشریح شد

برنامه‌های سفر معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به گلستان تشریح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha