سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله شعبانی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: مجلس خبرگان مهم ترین نهاد در کشور برای جلوگیری از انحرافات است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی، امام جمعه همدان، صبح امروز در تجدید عهد با آرمان‌های شهدا در گلزار شهدای همدان همزمان با آغاز تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجلس خبرگان از مجموعه‌های اصیل و قدیمی است که می‌تواند با اقدامات مناسب از انحرافات مراقبت کند.

وی ادامه داد: این نهاد مهم و تاثیر گذار در اقدامات مختلفی که انجام می‌دهد امانند انتخاب رهبری از آرمان های انقلاب و شهدا مراقبت کرده و از بسیاری از انحرافات جلوگیری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه هیچ نهادی مانند مجلس خبرگان در تحفظ از آرمان های انقلاب نقش نداشته است افزود: این نهاد تاثیرگذار ترین نهاد در تحفظ از اهداف انقلاب و شهدا بوده است بنابراین از جایگاه بسیار والایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی اظهار کرد: امروز به همراه آیت الله طه محمدی و آیت الله موسوی اصفهانی به محضر شهدا آمده‌ایم تابا آرمان‌های انقلاب با این عزیزان تجدید میثاق کنیم و در حفظ آن کوشا باشیم.

وی اذعان کرد: این شهدا بودند که برای عدالت، حفظ اسلام و اعتلای کلمه الله به فیض شهادت رسیدند امروزه نیز تک تک مسئولین وظیفه مند هستند تا این مسیر را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امیدواریم از شهدا الگو بگیریم و همانطور که حرف زدند و بر سر حرف‌هایشان باقی ماندند ما نیز در جریان این انتخابات صادقانه حرف بزنیم و بر سر وعده ها و حرف هایمان باقی بمانیم که ان شاءالله خداوند شهادت در رکاب امام زمان را نصیب ما کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha