سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام قاسم شبان نیا رئیس مرکز آموزش های آزاد (مآب)

حجت الاسلام شبان نیا گفت: به عنوان یک مسلمان باید بدانیم که شرکتمان در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت می کند و با این کار در دنیا می تواند بهتر حقوق و مصالح مردم را محقق کند.

حجت الاسلام قاسم شبان نیا رئیس مرکز آموزش های آزاد (مآب) موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه به تشریح چرایی لزوم شرکت در انتخابات پرداخت و گفت: شرکت در انتخابات برای نظامی که یک رکن آن جمهوریت است به منزله این است که مردم نسبت به امور جاری در کشور خود اهتمام دارند.

وی افزود: عدم شرکت در انتخابات برای کسانی که دنبال تغییر وضعیت هستند هیچ فایده ای ندارد و هیچ تغییری را برای آنان رقم نخواهد زد چرا که هر تغییری در کشور منوط به مشارکت مردم است؛ کسانی که از وضعیت موجود رضایت دارند برای استمرار این وضعیت نیازمند به شرکت در انتخابات هستند و آنانی که دنبال تحول هستند نیز برای برطرف کردن این مشکلات بایستی دراین عرصه مهم حضور جدی داشته باشند.

رئیس مرکز آموزش های آزاد (مآب) موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: انتخابات مظهر مشارکت مردم است، در نظام اسلامی به عنوان یک مسلمان باید بدانیم که شرکتمان در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت می کند و با این کار در دنیا می تواند از ناحیه قدرت صحبت کرده و بهتر حقوق و مصالح مردم را محقق کند.

حجت الاسلام شبان نیا گفت: در بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و رهبری معظم انقلاب و بزرگان و علما این ادبیات مطرح شده است که حضور در انتخابات حقی است که به مردم داده شده و از طرف دیگر تکلیف هم هست چرا که به اندازه یک رای که به صندوق انداخته می شود بر قدرت جمهوری اسلامی افزوده می شود و مسئولین در عرصه های بین الملل دست بازتری برای تحقق مصالح و منافع مردم خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha