پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسین طاووسی ایرانشهر

استکبار جهانی باید بداند که قطعا آتشی که در خاورمیانه به نام داعش برافروخته است، روزی دامن خودش را خواهد گرفت.

حجت الاسلام حسین طاووسی در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» با اشاره به خطر جریان های تکفیری و افراطی، اظهارداشت: گروهک تروریستی موسم به داعش قطعا ساخته استکبار جهانی برای مبارزه با اسلام ناب و ایجاد اختلاف در بین مسلمانان است.

امام جمعه سابق ایرانشهر با هشدار در خصوص خطر تفکر تکفیری، افزود: امروز ما علاوه بر هوشیاری در جبهه نظامی در مقابل تکفیری ها به خصوص داعش باید مراقب نفوذ تفکر تکفیری نیز باشیم.

وی با تاکید بر این که اتحاد امت اسلامی از دستورات اکید آموزه های دینی است، ادامه داد: امروز باید علمای اسلام با اتحاد و همدلی در راستای گسترش آموزه های دینی گام برداشته و از تفرقه بپرهیزند و هوشیار باشند که گرفتار دسیسه های دشمنان نگردند.

به گفته این پژوهشگر و محقق دینی، دشمن برای رسیدن به اهداف خود، تمرکز بالایی در مناطق شیعه و سنی نشین انجام داده است، لذا در چنین مناطقی هوشیاری علما باید دو چندان باشد و با برگزاری نشست ها و جلسات مختلف، حرکات دشمن را رصد کرده و مراقب ترفندها و دسیسه های دشمنان باشند.

وی یادآورشد: هر چند امروز آمریکا و دیگر مستکبرین جهان بصورت پنهانی از گروه داعش حمایت می کنند، اما آنان باید بدانند که قطعا این آتشی که در خاورمیانه برافروخته اند، روزی دامن خودشان را خواهد گرفت.

انتهای پیام 18/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha