جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موسوی لارگانی- فلاورجان

حوزه / نماینده مردم فلاورجان در مجلس، اصل ولایت فقیه را مترقی ترین اصل قانون اساس خواند و تاکید کرد: نظام اسلامی به برکت ولایت فقیه، مستحکم و استوار در برابر دشمنان ایستاده و با سربلندی به حرکت خود ادامه می دهد.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با گرامیداشت 12 آذر، سالروز تصویب قانون اساسی، گفت: تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آن هم در کمتر از یک سال پس از پیروزی انقلاب، نشان دهنده اهمیت مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است.

وی در ادامه افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مترقی ترین قانون های اساسی در دنیاست و دارای چندین اصل بسیار مهم است که لازم است بیش از پیش به اجرای دقیق آن پرداخت چون هنوز برخی از اصول آن مانند اصل هشتم مغفول مانده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد: مترقی ترین اصل قانون اساسی را باید در اصول 109 و 110 آن که همان مربوط به ولایت مطلقه فقیه است، جستجوکرد؛ زیرا به گفته تحلیل گران جهانی نظام اسلامی بر پایه ولایت فقیه توانسته روی پای خود بایستد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی در پایان با اشاره به این که نقش بی بدیل ولایت فقیه را باید در مقابله با دنیای استکبار، فتنه های 78 و 88 و... جستجو کرد، چون این اصل مترقی وجود نداشت، سرنوشت نظام اسلامی ایران مانند بسیاری از انقلاب های منطقه نامعلوم بود.

وی یادآور شد: انقلاب مصر به دلیل عدم وجود رهبر به شکست کشیده شد، در حالی که انقلاب اسلامی ایران با این همه حوادث از ابتدای انقلاب مانند جنگ تحمیلی و فتنه های گوناگون، با راهبری ولی فقیه همچنان مستحکم و استوار در برابر دشمنان ایستاده و با سربلندی به حرکت خود ادامه می دهد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha