پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 341533
۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
دفتر تبلیغات

حوزه/ طی حکمی از سوی رئیس دفترتبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین حسین دیبا به عنوان رئیس قطب فکری ـ فرهنگی «اخلاق، خانواده و سبک زندگی» دفتر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در حکم صادره از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد واعظی خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حسین دیبا آمده است: نظر به عدم موافقت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با ماموریت جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر آذربایجانی به این دفتر و ضمن تشکر از زحمات ایشان، بدین وسیله جنابعالی را که از مراتب فضل علمی، سوابق موثر مدیریتی و شایستگی های لازم برخوردار هستید، به ریاست قطب فکری ـ فرهنگی «اخلاق، خانواده و سبک زندگی» دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منصوب می کنم.

آموزه های حیات بخش اسلام عزیز با تبیین مکارم اخلاق و معرفی الگوی حیات طیبه، زندگی متعالی توحیدی را برای فرد و جامعه ترسیم و تضمین نموده است.

انسان معاصر و جوامع مدرن دور افتاده از ارزش ها و فرهنگ توحیدی  در زمان ما با بحران های متعدد اجتماعی روبرو هستند و جوامع اسلامی نیز در اثر دوری از معارف ناب دینی و متاثر از فرهنگ زمانه با الگوی زیست توحیدی فاصله دارند. در چنین شرایطی حوزه های علمیه وظیفه سنگینی در تبیین و ترویج ارزش های اخلاقی، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان های خانواده بر عهده دارند.

اکنون که به عنایت الهی دفتر تبلیغات اسلامی با تشکیل قطب های فکری فرهنگی، فصل جدیدی از فعالیت های خود را با تجمیع ظرفیت ها و آرایش جدید سازمانی و عزم راسخ آغاز کرده، امید به یک حرکت پر قدرت، استوار و اثربخش در حوزه ماموریت های راهبردی دفتر به وجود آمده است و انتظار می رود نقش موثری در عرصه فرهنگ عمومی در راستای اعتلای اخلاقی، تحکیم خانواده و استقرار سبک زندگی اسلامی ایفا نماید.

امید است با همت جنابعالی و ترسیم مأموریت ها براساس سیاست ها و راهبردهای کلان حاکم بر دفتر و برنامه ریزی مناسب به اهداف بلند آن قطب فکری ـ فرهنگی دست یابیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha