یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محسن جلالی اصفهان

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان از برگزاری جشنواره مدرسه ای علامه حلی(ره)، برای نخستین بار در حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام محسن جلالي در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به برنامه های معاونت آموزش و پژوهش مركز مديريت حوزه علميه اصفهان، اظهار كرد: به منظور تجلیل از اندیشمندان و فرهیختگان صاحب اثر حوزه علمیه اصفهان اولین همایش کتاب سال حوزه در استان برگزار می کند .

وي در مورد شرایط حضور طلاب و روحانيون در همایش كتاب سال حوزه اصفهان، گفت: حوزوی بودن پدید آورنده اثر، اصفهانی بودن، آثاری که در سال 91 و 92 به چاپ رسیده باشد و پایان نامه های سطح 3و4 که در سال 1392 دفاع شده باشد، از جمله شروط شرکت در همایش می باشد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه اصفهان در مورد مزایای شرکت در این همایش، ابراز كرد: اهداء جوایز به آثار برگزیده، ارسال آثار برتر به همایش ملی کتاب سال حوزه كشور، خرید آثار، شرکت دادن آثار در نمایشگاه ها و مراکز علمی و حمایت از چاپ آثار را از مزایای شرکت در همایش می باشد، لذا علاقمندان به شرکت در همایش می توانند با دبیرخانه همایش به شماره 32217878-031 داخلی 110 مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان  تماس حاصل نمایند.

وي در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره مدرسه ای علامه حلی(ره) افزود: اولین جشنواره مدرسه ای علامه حلی در سال 1393 در پنج مدرسه برگزار می شود، طلابی  که در این مدارس به ارائه آثار برتر مبادرت ورزند، مورد تجلیل و تشویق قرار خواهند گرفت .

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان در مورد مدارس مجری برگزاری جشنواره علامه حلی، ابراز داشت: مدارس علمیه صاحب الزمان (عج)، دارالحکمه باقرالعلوم (ع)، ولی عصر (عج)، اباصالح (عج) و امام صادق(ع) خوراسگان مجری اجرای این طرح می باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آثار مدارس در مرحله استانی جشنواره علامه حلی شرکت داده خواهند شد. لذا طلاب مدارس فوق می توانند به مسئول پژوهش مدرسه خود مراجعه نمایند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha