دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه فرهنگ، گفت: اثرگذاری فعالیت های فرهنگی نیازمند برنامه ریزی مدون و هدفمند است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، شامگاه چهارشنبه، در جلسه مجمع مشورتی جوانان، به فعالیت های این مجمع و برگزاری جشنواره فعالیت های فرهنگی خود جوش جوانان استان لرستان، نیمه دوم اسفند ماه در خرم آباد اشاره کرد و گفت: این جشنواره در راستای تحقق شعار "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" با رویکردی نو برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر ضرورت برگزاری جلسات برنامه ریزی این جشنواره بصورت مستمر و منظم نیز تاکید کرد و ابراز داشت: اثرگذاری فعالیت های فرهنگی نیازمند برنامه ریزی مدون و هدفمند است و دست اندرکاران جشنواره باید این مسئله را مورد توجه قرار دهند. 

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ، شناسایی فعالان فرهنگی جوان استان و معرفی فعالیت های خودجوش آنها در حوزه های مختلف را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و افزود: در راستای برگزاری مطلوب این جشنواره، چهار کمیته شناسایی، برنامه ریزی، تبلیغات و پشتیبانی تشکیل شده است.

سهرابی، دبیر جشنواره فرهنگی خود جوش جوانان استان لرستان نیز در این دیدار، گزارشی از فعالیت های انجام گرفته برای برگزاری هر چه با شکوهتراین جشنواره را ارائه داد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha