پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جمکران

حوزه/ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به توزیع محصولات فرهنگی در میان زائران گفت: باید سوغات فرهنگی قم طراحی شود و در میان مسافران و زائران مسجد مقدس جمکران توزیع گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام سید محمدحسین هاشمیان در جلسه ستاد تسهیلات زائران که با حضور مدیران استان قم در ساختمان اداری این مکان مقدس برگزار شد با تأکید بر اهمیت خدمت رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: در جهت استفاده بیشتر از ظرفیت‌های این مکان مقدس باید از همه امکانات موجود در استان قم استفاده کنیم تا خدمت خوبی به زائران ارائه شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تأکید بر آثار و ثمرات این جلسه جهت پذیرایی بهتر از زائران افزود: این گونه جلسات سبب می‌شود تا ما برای خدمت رسانی به زائران استان قم از هماهنگی و ظرفیت بیشتری برخوردار شویم.

حجت الاسلام هاشمیان با اشاره به لزوم حل مشکل ترافیک اطراف مسجد مقدس جمکران بیان کرد: در مسجد مقدس جمکران با ترافیک شدیدی روبرو هستیم که باید تلاش کرد در ایام نوروز این ترافیک کنترل شود تا زائران مشکلی جهت عبور و مرور نداشته باشند.

وی با اشاره به توزیع محصولات فرهنگی در میان زائران عنوان کرد: لازم است طرحی تحت عنوان سوغات فرهنگی داشته باشیم و یک هویت فرهنگی و اقتصادی به این سوغات بدهیم و در میان مسافران و زائران مسجد مقدس جمکران توزیع کنیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: جهت توزیع بسته‌های فرهنگی باید اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم و سایر ادارات فرهنگی قم ورود پیدا کنند که البته مرکز آفرینش‌های مسجد مقدس جمکران ایده‌های خوبی در این زمینه دارد که می‌توان از آن استفاده کرد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha