جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 345113
۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
جمکران

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران گفت: تمام سوالات زائران و مجاوران مسجد ثبت می شود و این پرسش ها مورد بررسی و پژوهش و تحلیل کارشناسان مذهبی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام عباس ابراهیمی با ارائه  گزارش 3 ماهه مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی اظهار کرد: پاسخ به پرسش های دینی و شرعی و رفع شکیات زائران جزء وظایف اصلی ما محسوب می شود.

وی با اشاره به حضور کارشناسان و اساتید مجرب در این مرکز جهت پاسخگویی به سؤالات زائران، افزود: بیش از 70 نفر کارشناس دینی در باجه هایی که در سراسر مسجد جانمایی شده اند درحال خدمت رسانی به زائران هستند و ماهیانه بطور میانگین 2300 نفر به این مکانها مراجعه و سوالات خود را از کارشناسان خانم یا آقا می پرسند.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: با دسته بندی هایی که انجام شده است کارشناسان و اساتید به لحاظ علمی سطح بندی شده و تمام معیارهای پاسخگویی دینی و شرعی را اساتید ما دارا می باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه سطح علمی اساتید و کارشناسان مرکز پاسخگویی نسبت به گذشته افزایش یافته است، گفت: طی ماه های اخیر، طرح پالایش اساتید و کارشناسان با هدف ارتقای سطح علمی، تجربی و پاسخگویی صورت گرفت و با انجام مصاحبه های تخصصی تمامی کارشناسان مرکز به لحاظ علمی مورد تأیید مراکز دینی قرار گرفتند.

وی برگزاری دوره های آموزشی برای کارشناسان را ضروری دانست و افزود: 3 نشست تخصصی با موضوعات فقهی، احکام شرعی و احکام کودک برای کارشناسان مرکز برگزار کردیم تا ضمن یادآوری این موضوعات، سطح آموخته های کارشناسان نیز افزایش یابد.

مدیر آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: مرکز پاسخگویی به حساسیت وظیفه خود واقف است و به همین علت از کارشناسان خبره و دارای درجات علمی بالا دعوت به همکاری نموده است و علاوه بر این تمام کارشناسان و عالمان دینی خود را نیز در دوره های مختلف آموزش می دهد و سطوح علمی آنان را ارزیابی می کند تا هیچ خللی در پاسخگویی به سوالات شرعی و دینی مردم و زائران بوجود نیاید.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha