پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 347529
۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
مرکز نور

حوزه/ به همت بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، دوره های آموزشی نرم افزارهای علوم اسلامی مرکز نور ویژه فصل بهار آغاز شد.

مسئول واحد آموزش بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: ارتقای سطح آگاهی های عمومی و تخصصی محققان و پژوهشگران حوزه ودانشگاه از محصولات تخصصی مرکز نور، آموزش نحوه استفاده از نرم افزارهای نور به صورت کاربردی و تخصصی از اهداف برگزاری این کارگاه های آموزشی می باشد.

حسین گل محمدی بیان داشت: این کارگاه های آموزشی در دو مقطع، سطح یک شامل نرم افزارهای معجم لفظی یا کتابخانه­ای است. ( جامع الاحادیث، کتابخانه حکمت اسلامی) و سطح دو شامل نرم افزارهای معجم موضوعی و دانشنامه ای  جامع التفاسیر، سیره معصومان علیها السلام ) می باشد.

وی، مدت زمان برگزاری هر دوره را یک هفته عنوان کرد و گفت: در پایان هر دوره آزمون اختیاری برگزار می شود و به افرادی که در آزمون قبول شوند مدرک پایان دوره اهدا خواهد شد.

گل محمدی افزود: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر مراجعه به سایت آموزش به نشانی www. Noororg.com و مشاهده برنامه آموزشی، با شماره 32120530 تماس گیرند.

انتهای پیام 313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha