پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل عامر خوزستان

حوزه / معاون تهذیب علمیه خوزستان گفت: نام زیبای حضرت رينب(س) همواره یادآور بصیرت سیاسی و دشمن شناسی دقیق است که باید همه به آن توجه داشته و این مهم را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

حجت الاسلام حسن آل عامر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت زينب(س)، به بیان شاخصه های اجتماعی این بانوی بزرگوار پرداخت و گفت: حضرت زینب(س) یکی از بهترین و جامع ترین الگو ها برای جوامع بشری است.

وی با بیان این که ملت ایران همواره با الگو قرار دادن حضرت زینب(س)، در عرصه های مختلف به موفقیت های شایانی دست یافته است، تصریح کرد: نام زیبای حضرت رينب(س) همواره یادآور بصیرت سیاسی و دشمن شناسی دقیق است که باید همه به آن توجه داشته و این مهم را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان ، شرکت در مراسمات دینی و انجام تکلیف شرعی را موجب حفظ آرمان های دین بیان کرد و گفت: برگزاري برنامه هایی همچون اعتکاف، در راستای عمل به آیه شریفه «وما خلقت جن والانس إلا ليعبدون» و ارزش های دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام آل عامر ، به تبلیغات سوء دشمنان اسلام علیه افکار و عقاید اسلامی جوانان ایرانی اشاره کرد و اظهار داشت: بی شک حضور جوانان در مراسماتی همچون اعتکاف سبب از بین رفتن هجمه ها و نحله های فرهنگی دشمن، به ویژه فرقه ضاله وهابیت علیه جوانان این سرزمین می شود.

وی، یکی از راه های دشمنان برای نابودی ارزش های اسلامی را بد جلوه دادن و ضدارزش خواندن حجاب دانست و تصریح کرد: به یقین حجاب از مهمترین عناصر مصونیت دختران در برابر هجمه هاي فرهنگی دشمنان است؛ فرزندان ایران اسلامی باید این مهم را از بانوی با بصیرت اسلام یعنی حضرت زينب(س) الگو گیرند.

این کارشناس حوزوی، با بیان این که شناخت راهکارهای مناسب و عمل کردن به آن دو شاخصه بسیار مهم برای فرهنگ سازی حجاب زینبی در جامعه است، اظهار داشت: فرهنگ سازی حجاب و عفاف در جامعه امروزی نیازمند تلاش و کاری گروهی با همراهی دیگر نهادهای فرهنگی، دینی است.

حجت الاسلام آل عامر، در پایان با بیان اینکه مبلغان باید از فرصت ها در راستای مقاله با هجمه های فرهنگی و پاسخ گویی به شبهات جوانان، استفاده کنند، گفت: متأسفانه در این چند سال اخیر، دشمن شبهات متعددي را در مسأله حجاب و عفاف اسلامی برای گمراهی دختران وارد کرده است؛ از این رو لازم است طلاب و مبلغین حوزه های علمیه در این ایام، برای تبلیغ تبیین حجاب و عفاف زینبی تلاش کنند تا إن شاءالله شاهد جامعه ای کاملا اسلامی باشیم.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha