پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 349817
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
عربستان

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه تهران، با تاکید بر این‌که حاکمان عربستان، افرادی خشک مغز هستند، افزود: امروز عربستان به عروسک خیمه شب بازی صهیونیسم تبدیل شده است.

حجت الاسلام کبیریان، در حاشیه تجمع طلاب تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با  محکوم کردن جنایات آل سعود، اظهار داشت: همه می‌دانند که حکومت آل سعود حکومتی اختناقی و خشک مغز بوده و هیچ فکر آزاده ای را نمی تواند تحمل کند.

وی افزود: شیخ نمر از شخصیت های انقلابی عربستان و دارای فکر انقلابی و مبارزی مجاهد در مقابل انحرافات آل سعود است و طبیعی است رژیم مستبد آل سعود که دست نشانده آمریکا و صیهونیسم در منطقه است، چنین مجاهدانی را تحمل نکند.

معاون آموزش حوزه علمیه تهران، ادامه داد: البته ما عربستان را عامل مستقیم در جنایات یمن و خصوصا در اجرای اعدام شیخ نمرنمی دانیم، بلکه این آمریکا و اسرائیل هستند که عربستان را سپری قرار داده اند تا نیات شوم خودشان را در منطقه عملی کنند.

وی گفت: ایادی استکبار در مقابل هر گونه حرکت اتلافی ملت ها به شدت با سرکوبگری برخورد کرده و قطعا پیامد این جنایت رسوایی بیشتر آل سعود و هم پیمانان آن رژیم را در پی خواهد داشت و افکر آزاده جهانیان با این حرکت بیدار تر خواهند شد و از پرتو شهادت شیخ نمر شیخ نمرهای فراوانی ایجاد خواهند شد؛ البته قطعا رژیم آل سعود با سرنوشتی بسیار بد روبه رو خواهد بود و این همه جنایات عربستان و تغییر و تحول در ساختار حکومتی و پادشاهی و اختلافات داخلی آل سعود نشانه های زوال و نابودی آل سعود است

حجت الاسلام کبیریان، در پایان اذعان داشت: شیعیان عربستان  نباید با اعدام شیخ نمر روحیه خودشان را از دست بدهند بلکه آنان باید با الگوگیری از امام حسین(ع)ذلت را قبول نکرده و با عزت زندگی نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha