یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 350736
۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
حجت الاسلام ملکدار

معاون امور طلاب حوزه های کشور گفت: روحانیت باید با روشنگری، توطئه های دشمنان را افشا نموده و اجازه هیچ حرکتی به آنها ندهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین ملک دار، ظهر امروز در همایش منطقه ای مسئولان بسیج استان های غرب کشور با اشاره به هماهنگی بیشتر بین مدیران مدارس علمیه و مسولان بسیج اظهار داشت: بسیج امری الهی و ارزشمند بوده وهماهنگی و اتحاد بین نیروهای انقلابی خصوصا کسانیکه پرچمدار دین هستند یک ضرورت چند برابری است و در بین حوزویان که سخنگویان دین هستند واجب می باشد.

وی گفت : امروز دشمن با تمام قوا به جنگ دین آمده و در این راه از هیچ ترفندی و حیله ای فروگزار نبوده و تمامی تلاش خود را در زمینه ها و ابعاد گوناگون بکار خواهد گرفت که بتواند با هر حربه ای به اسلام و مسلمین ضربه بزند، پس باید کاملا هوشیار باشیم و با همکاری و هماهنگی بیشتر اجازه هیچگونه رخنه ای به دشمن ندهیم.

معاون امور طلاب حوزه های کشور ، در ادامه فرهنگ بسیجی و دفاع مقدس را تضمین کننده حفظ انقلاب دانست و گفت : مسئولین بسیج خصوصا در حوزه های علمیه باید سعی کنند فرهنگ شهادت و ایثار و جانبازی را تبلیغ و گسترش دهند چون با روحیه بسیجی می توان از عهده هر دشمن و مشکلی برآمد و راه های افتخار را طی نمود.

وی  افزود : امروز روحانیون با روحیه ای انقلابی نباید اجازه تبلیغ جدایی دین از سیاست را به دشمنان بدهند چرا که  در این راه وظیفه سنگینی را بر عهده دارند

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار ، تاکید کرد: روحانیت باید با روشنگری توطئه های دشمنان را افشا نموده و اجازه هیچ حرکتی به آنها ندهند.

وی تصریح کرد : از نظر علمی و تحصیلی نیروهای انقلابی باید رشد و ارتقا یابند تا با تربیت نیروهای مومن و کارامد بتوانیم کشور را به سمت و سوی قله های افتخار سوق دهیم.

معاون امور طلاب حوزه های کشور در پایان یاد آور شد : تحصیل و تهذیب قوی برای بسیج و طلبه های بسیجی ضرورت و تکلیف است چرا که  بسیج پیش قدم در حمایت از ارزش های دینی و انقلابی بوده و باید در تحصیل و تهذیب هم طلایه دار باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha