جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 350828
۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کتاب

حوزه/ مدیر کتابخانه امام صادق (ع) حوزه علمیه قزوین از خریداری 2هزار جلد کتاب مرجع، در حوزه علوم اسلامی و انسانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام حسن کرمی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: کتابخانه امام صادق (ع) وابسته به حوزه علمیه استان قزوین، یکی از کتابخانه‌های تخصصی در حوزه علوم انسانی و اسلامی است که هم اکنون با دارا بودن بیش از 10 هزار نفر عضو و غنای 70 هزار جلد کتاب مشغول خدمت رسانی به جامعه علمی استان قزوین می باشد.

وی افزود: از آنجا که این کتابخانه وابسته به حوزه علمیه استان است هر ساله همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با مساعدت مسئولان حوزه این کتابخانه اقدام به خرید کتب مورد نیاز می نماید و امسال نیز با حمایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین روند رو به رشدی داشته است.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: امسال مطابق با نیازسنجی های انجام شده توسط مدیریت و کارشناسان خرید کتابخانه تعداد 2 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف و مرجع خریداری شد که پس از انجام مقدمات لازم و فهرست نویسی وارد مرحله استفاده توسط اعضای کتابخانه خواهد شد.

این مسئول فرهنگی گفت:  کتابخانه امام صادق(ع) از لحاظ تعداد منابع موجود و غنای علمی در جایگاه 32  کتابخانه های کشور قرار دارد که علاوه بر استفاده محققان حوزوی و دانشگاهی استان قزوین، مراجعه کنندگانی از استان های همجوار هم جهت استفاده از منابع موجود به آن مراجعه می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha