جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجمع عمومی

حوزه / چهارمین اجلاس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محوریت اندیشه های امام راحل در حوزه با حضور آیت الله العظمی نوری همدانی و مدیران عالی حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، چهارمین اجلاس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه با عنوان« امام خمینی(ره) و رسالت اساتید در حوزه دین و بین الملل» عصر امروز با حضور آیت الله العظمی نوری همدانی، آیات یزدی، حسینی بوشهری، مقتدایی، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال  و اساتید سطح عالی حوزه در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین میرکتولی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست گفت: در این نشست برنامه ها و فعالیت های کمیته های یازده گانه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طرح می شود و از نظرات حضرت آیت الله نوری همدانی و همچنی آیت الله یزدی بهره مند خواهیم شد.

پس از سخنان وی حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به انگیزه های برگزاری این نشست، محوریت برگزاری این جلسه را بررسی اندیشه های امام راحل در حوزه های ملی و بین المللی ذکر نمود.

در ادامه دبیر کمیته های مجمع عمومی جامعه مدرسین در دقایقی به تشریح عملکرد این کمیته ها پرداختند.

حضرت  آیت الله  نوری همدانی در ادامه مراسم با اشاره به وظایف اساتید حوزه در پاسداشت ارزش های اسلامی  و انقلاب به ذکر بایسته هایی پیرامون چگونگی تعامل اساتید با نظام اسلامی و اجتماع پرداختند.

سخنران پایانی این مراسم نیز آیت الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین بود که وی نیز در سخنانی  به مهمترین مسائل مبتلا به حوزه و وظایف اساتید در حل مشکلات روز پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha