جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 355793
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
حجت الاسلام سید حسن علوی - مشهد مقدس

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) مشهد، از تحصیل ۸۰ طلبه در این مدرسه خبردادو گفت: در صدد هستیم تا به زودی سطح دو را در این مدرسه راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن علوی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به سابقه ساخت مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) اظهارداشت: این مدرسه در سال 1368 و به همت یکی از خیرین استان و نظارت جمعی از فضلای حوزه علمیه مشهد احداث شد.

وی، افزود: این مدرسه درزمینی به مساحت 5هزار مترمربع احداث و در همان سال 1368 با حضور 10 طلبه کار خود را آغاز کرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع)، ادامه داد: در همان زمان احداث این مدرسه مرحوم آیت الله فلسفی نظارت مستمر بر ساخت آن داشت.

وی یادآور شد: از دیگر اعضایی که در هدایت این مدرسه نقش موثری داشتند می توان از آیات مرتضوی و دهشت نام برد، بطوریکه این افراد هرسال با بررسی گزارش عملکرد سالانه آن، سیاست های آینده مدرسه را برنامه ریزی می کردند.

این استاد حوزه، در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر در این مدرسه 80 طلبه در سطح یک در حال تحصیل  هستند، بیان داشت: در این مدرسه علاوه بر برنامه های روتین که از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در نظر گرفته شده است، تلاش گردیده تا اقدامات مختلفی در زمینه رشد تربیتی و تحصیلی طلاب انجام شود.

وی به برنامه های آینده این مدرسه علمیه هم اشاره نمود و خاطرنشان ساخت: با توجه به پیشرفت خوب تحصیلی و علمی طلاب این مدرسه در نظر داریم به زودی سطح دو را نیز در این مدرسه راه اندازی کنیم که اقدامات اولیه آن هم انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین علوی، تصریح کرد: اکثر طلاب این مدرسه پس از تحصیل سطح یک به مدارس سطوح عالی استان رفته و آنجا مشغول تحصیل می شوند که اگر بتوانیم زمینه ادامه تحصیل را در این مدرسه مهیا کنیم قطعا شاهد رشد و شکوفایی طلاب مدرسه خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بنده خدا IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    لطفاطلاب رازود غیر تایید نکنید ماهم انسانیم یکی باهوش ودیگری کم هوش اگرهمه کسایی که هوش پایینی دارن کارگرشوند پس کدوم یکی ازاین هاپیشرفت میکنه. بله پیشرفت نمیکنن چون کسایی مثل شما به اون ها اهمییت نمیدهدوفقط به کسایی اهمیت میدید که درس خون هستند .به نظر شما کم هوش ها باید کارگر شوند تا کسی باشه که خونه لوله فاضلاب شما رو درست کنه وشماهاهم موقع پول دادن اذیت شان کنید واقعاازشما بااین عدالت هاتون ممنون چرا یه بچه تنبل روبهش مسئولیت نمیدید که خودش رو نشون بده. (یاحق)