یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی با مدیران اداره کل امور اقتصادی قزوین

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تاکید بر این که باید رویکرد دستگاه‌ها به سمت اجرای اقتصاد مقاومتی باشد، تصریح کرد: وقتی حرف از استقلال به میان می‌آید، باید به جنبه‌های مختلف آن از جمله اقتصاد، توجه ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار مدیران اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین به اهمیت اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: وزارت امور اقتصادی و دارایی یکی از تأثیرگذارترین دستگاه‌هایی است که می‌تواند دغدغه مقام معظم رهبری را در امر اقتصاد مقاومتی دنبال و اجرایی کند.

وی با تاکید بر اینکه باید رویکرد دستگاه‌ها به سمت اجرای اقتصاد مقاومتی باشد، تصریح کرد: وقتی حرف از استقلال به میان می‌آید و آن را یکی از نعمت‌های انقلاب می‌دانیم، باید به جنبه‌های مختلف آن از جمله اقتصاد توجه ویژه ای داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین تأکید کرد: استقلال اقتصادی با نگاه به داخل محقق می‌شود و اگر نگاهمان به دستان اجانب باشد، هیچ‌گاه استقلال اقتصادی به‌دست نخواهد آمد؛ بلکه این نگاه، کشور را بی‌بنیه و ضعیف می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی یادآور شد: باید تمام فعالیت‌ها، برنامه‌های اقتصادی و جذب سرمایه‌گذار به گونه‌ای در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی قرار گیرند که در نهایت به تقویت توانمندی تولید و اقتصاد کشور منتهی شود.

وی به استفاده از فرصت دشمنی استکبار جهانی با ملت و کشور ایران اشاره و تأکید کرد: خداوند می‌فرماید "دشمنی شیطان به نفع شماست" و امام خمینی (ره) با استفاده از این پیام قرآنی و با استفاده از ماهیت شیطانی استکبار، کشور را از جنبه‌های مختلف تقویت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اذعان داشت: باید در مدیریت های کلان کشور، دشمنی شیطان و استکبار جهانی جدی گرفته ‌شود، چرا که گاهی صحبت‌های برخی مدیران، هراس از دشمن را ایجاد می‌کند و بیان چنین موضوعاتی، تخریب جدی استقلال و امنیت کشور را به همراه دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی به بیکاری 900 هزار نفر از جوانان تحصیلکرده اشاره و خاطرنشان کرد: اگر سرمایه، نیروی انسانی و مدیریت مورد توجه قرار گیرند و تقویت شوند، خداوند امدادهای غیبی و برکات خود را فرو می‌فرستد و مشکلات کشور مرتفع می گردد؛ در غیر این صورت دچار ضعف و عقب‌ماندگی خواهیم شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha