پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام علی غفاری /حوزه خواهران مازندران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: امروز دشمن با تعریف مشاغل کاذب برای بانوان و انحراف و غارت جایگاه، منزلت و کرامت زنان، مادران و خواهران جامعه اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

حجت‌الاسلام علی غفاری، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ساری، گفت: حوزه علمیه خواهران یک ظرفیت عظیم و به فرمایش مقام معظم رهبری پدیده عظیم و مبارکی است و اگر  طلاب به درستی هدایت و تربیت شوند، لشکری عظیم برای پاسداشت و گسترش فرهنگ دینی در کشور و جهان خواهند بود.

وی ادامه داد: امروز که ا دشمن با تعریف مشاغل کاذب برای بانوان و  انحراف و غارت جایگاه، منزلت و کرامت زنان ، مادران و خواهران جامعه اسلامی را مورد هدف قرار داده، رسالت حوزه های علمیه خواهران سنگین تر است، لذا طلاب باید با بهره گیری از آموزه های دینی و فرهنگ ناب محمدی(ص) به مقابله با هجمه های دشمن و همچنین برگرداندن جایگاه و نقش زن به مسیر اصلی بپردازند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان مازندران تصریح کرد: در حال حاضر تحلیلگران و تئوریسین های دنیای استکبار رسما اعلام می کنند که نقطه ضعف ایرانیان، مذهب و سیاست نیست، بلکه کانون خانواده  و در راس آن مادر خانواده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 21 مدرسه خواهران در مازندران، ابراز داشت: متاسفانه به دلیل بالا بودن هزینه های خرید زمین، توسعه زیر ساخت های سخت افزاری برای پذیرش تمام متقاضیان تحصیل درحوزه علمیه خواهران امکان پذیر نیست، لذا با وجود استقبال زیاد بانوان، امکان تحصیل حدود 50 درصد خواهران آنان در حوزه وجود ندارد.

حجت‌الاسلام غفاری در پایان خاطرنشان کرد: مسئولین اجرائی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید بدانند که مدارس علمیه خواهران یک ظرفیت عظیم است که می تواند در  امر تصمیم گیری، برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی، به آنها کمک کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha