جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه منصوریه

حوزه/ معاون آموزش مدرسه منصوریه شیراز، از افتتاح ساختمان جدید این حوزه و هم چنین مراسم تجلیل از اساتید برتر این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام حدائق، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اعلام این خبر ، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث و گرامیداشت ایام روز معلم اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن این عید بزرگ، به همت مسئولین حوزه علمیه منصوریه شیراز، آئین افتتاح ساختمان جدید مدرسه و به همراه تجلیل از اساتید نمونه حوزه با حضور آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه فارس و امام جمعه شیراز، استاندار فارس، 300 نفر از مدعوین اعم از کلیه مدیران مدارس شیراز، اقشار مردم، خیرین و خاندان منصوری متولی حوزه منصوریه، 250 نفر از طلاب مدرسه منصوریه عصر امروز در این حوزه علمیه برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم  آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و سپس حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حدائق مدیریت مدرسه به ایراد سخن خواهند پرداخته و در ادامه  کلیپ های عملکرد حوزه علمیه منصوریه پخش خواهد شد.

معاون آموزش مدرسه منصوریه شیراز گفت: در پایان این مراسم به مناسبت ایام گرامیداشت مقام معلم و استاد از اساتید نمونه این مدرسه تجلیل و به رسم یادبود جوایزی اهداء می گردد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha