سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله اسدالله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان این که هرچه داریم از برکت ولایت امیرالمومنین(ع) است، گفت: ولایت حضرت علی(ع) از غدیر آغاز شد و به ظهور امام زمان(عج) ختم خواهد شد.

آیت الله اسدالله ایمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در شیراز، با تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع)، گفت: در کشور ما علاوه بر ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) که جایگاه ویژه و خاصی نزد مردم دارد، روزهای دیگری همچون شهادت حضرت علی(ع) و شهادت امام جعفر صادق(ع) دسته های عزاداری به اقامه عزا می پردازند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان این که عزاداری برای امیرالمومنین(ع) از سنت های الهی و شعائر مذهبی است،خاطر نشان کرد: هرسال عزاداری برای حضرت علی(ع) درقالب مجالس روضه و حرکت دسته های عزاداری بصورت باشکوهی برگزار می شود.

وی افزود: حرکت دسته های عزاداری در روز شهادت حضرت علی(ع) باید حرکتی باشد در راستای تایید و تاکید بر رهبری، ولایت و امامت و مهمترین پیام آن این باشد که ما هر چه داریم بر اساس ولایت و امامت امیرالمومنین (ع) است.

امام جمعه شیراز یادآور شد: ولایت حضرت علی(ع) از غدیر آغاز شد و به خواست خداوند متعال به ظهور امام زمان(عج) ختم خواهد شد که در حال حاضر مقام معظم رهبری پرچمدار ولایت هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha