دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سهیل اسعد

حوزه/ روحانی آرژانتینی خواستار التزام عملی برای ترویج فرهنگ مهدویت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سهیل اسعد از طلاب و روحانیون آرژانتینی جامعه المصطفی در همایش « موعود امم» اظهارداشت: امروز جهان تشنه معارف مهدوی و ائمه اطهار علیهاالسلام می باشد که باید با تلاش و ممارست توسعه یابد.

این روحانی آرژانتینی با اشاره به رسالت طلاب در عصر کنونی افزود: جهان باید نسبت به مکتب امام مهدی (ع) آمادگی و آگاهی لازم را پیدا کند و این رسالت برعهده طلاب جامعه المصطفی العالمیه می باشد.

وی که پیش از این « ادگاردو روبین» نام داشت، گفت: باید نسبت به ترویج فرهنگ مهدویت اعتقاد و التزام عملی داشته باشیم، ایمان تنها نباید ذهنی و فکری باشد بلکه درعمل باید مهدی یاوران خوبی برای امام عصر(عج) باشیم.

سهیل اسعد ادامه داد: امروز کشورهای آمریکای لاتین با منجی عالم بشریت اشنا هستند ولی باید تلاش کرد هدف و غایت نهایی این ظهور و مهدویت را برای آنان تببین و تشریح کرد.

مبلغ آرژانتینی جامعه المصطفی بیان داشت: ابتکار، خلاقیت و نوآوری  لازمه کار طلاب حوزه های عملیه است ، یک مبلغ واقعی باید زبان دان باشند تا بتوانند به سهولت با جامعه بین الملل ارتباط گرفته و فعالیت تبلیغی داشته باشند.

وی تصریح کرد: موفقیت در تلاش و همت نهفته است و کسی موفق است که با اعتقاد لازم وارد کار شود.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    طبیب دوار بطبه علی علیه السلام در باره پیامبر میفرماید ان حضرت طبیبی بود که دنبال مریض میرفت واین روش پیامبر برای طلاب باید سر مشق باشد.