پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ سردار سلیمانی با اقدام و عمل انقلابی و به موقع خود، امروز موجب شده که پرچم جمهوری اسلامی در مرز سوریه با رژیم صهیونیستی برافراشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، علیرضا دلبریان، از فرماندهان غواصان دوران دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز در همایش "فرجام مقاومت"، در جمع طلاب و روحانیون، در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با تاکید بر این که امروز اقدام و عمل رمز پیروزی است، گفت: اگر می خواهیم در صنعت، خانواده ، حوزه علمیه ، دانشگاه و ... موفق باشیم باید هشت سال دفاع مقدس را الگو قرار دهیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مهمترین مشکل امروز ما، آمریکا و رژیم صهیونسیتی نیستند، بلکه دینداران دنیا طلب هستند، ابراز داشت: دوران دفاع مقدس الگوی اقدام و عمل برای موفقیت در حوزه و دانشگاه و همه عرصه ها است.

وی، سردار قاسم سلیمانی را نماد اقدام و عمل انقلابی خواند  و یادآور شد: سردار سلیمانی با اقدام و عمل انقلابی و به موقع خود، امروزموجب شده که پرچم جمهوری اسلامی در مرز سوریه با رژیم صهیونیستی برافراشته شود.

دلبریان با بیان این که مشکل امروز دنیای اسلام بی بصیرتی است، ابراز داشت: حاج قاسم سلیمانی کسی است که به جای تجهیزات و امکانات، عشق و اخلاص را سوریه می برد و در جنگ تحمیلی نیز این گونه بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به روحیه ایثار، تلاش و اقدام و عمل افرادی مانند شهید احمدی روشن افزود: امروز در جبهه فرهنگی باید محکم ایستاد و ایثارگرانه و بدون توجه به نداشتن امکانات، کار کرد.

وبا تاکید بر این که امروز هر کسی باید وظیفه و تکلیف خودش را بشناسد، گفت: روحیه ایثار و اقدام دیروز جایگزین تجهیزات و امکانات بود و رمزی که در صدر اسلام موجب گرایش به پیامبر(ص) و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شد، امروز هم عامل پیروزی است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha