پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سردار باقرزاده

حوزه/ سردار باقر زاده با اشاره به این که باید باور کرد که در جنگ با دنیای استکبار قرار داریم، با هشدار نسبت به راه اندازی جنگ روانی و تفکر تسلیم در برابر دشمن، گفت: اگر می خواهیم دستاوردهای نظام حفظ شود، باید پشت سر رهبری حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سردار سیدمحمد باقرزاده، پیش از ظهر امروز، در همایش "فرجام مقاومت" در جمع طلاب و روحانیون، دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد با بیان این که عزم به معنای بنابر انجام یک کار، در مقاومت تاثیرگذار است، گفت: امام راحل با عزم خود می فرمود حصر آبادان باید شکسته شود و این عزم یکی از درخشان ترین صحنه های زندگی امام خمینی(ره) بوده است.

وی با اشاره به این که باید باور کرد که در جنگ با دنیای استکبار قرار داریم، با هشدار نسبت به راه اندازی جنگ روانی و تفکر تسلیم در برابر دشمن، یاد آورشد: اگر می خواهیم دستاوردهای نظام را حفظ کنیم، باید دیدگاه های مقام معظم رهبری به عنوان سکان دار و فرمانده کشتی انقلاب، مورد نظر باشد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: خط تقابلی دشمن تا زمانی که مردم در مسیر مقاومت و انقلاب اسلامی هستند، تمام شدنی نیست و ده ها گروه دشمن برای ایجاد جنگ روانی کار می کنند.

سردار باقر زاده با تاکید بر این که مقاومت و ایستادن در برابر دشمن به معنای ادامه راه شهیدان است، گفت: وظیفه اصلی ما این است که در برابر تطمیع و تهدیدهای دشمن کوتاه نیامده و از مسیر انقلاب و ولایت فقیه خارج نشویم.

وی با بیان این که باید کاری کرد که دشمن از تقابل با ما ناامید شود، ابراز داشت: کارشناسان معتقدند که در یک جنگ باید امکانات و نیروی سه برابری نسبت به طرف مقابل داشت، اما از نظر اسلام، در کنار توجه به امکانات، روح ایمان و باور به این که ابزار انسان را پیش نمی برد و تکیه گاه نیست، مهمتر است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیروزی های رزمندگان اسلام را به علت داشتن همین روحیه ایمانی دانست که در دل دشمن نیز رعب و وحشت انداخته است.

برپایه این گزارش، در این همایش، حجت الاسلام و المسلمین فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان، جمعی از خانواده های شهیدان مدافع حرم و تعدادی از اساتید و دانش پژوهان دانشگاه علوم اسلامی رضوی حضور داشتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha