جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عمره گزاران غزه

حوزه/ وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین اخبار و شایعاتی را مبنی بر موافقت مصر برای سفر عمره گزاران نوار غزه برای ادای مناسک حج در ماه رمضان را رد کرد و گفت: مصر هیچ موافقتی با این مساله نداشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین اخبار و شایعاتی را مبنی بر موافقت مصر برای سفر عمره گزاران نوار غزه برای ادای مناسک حج در ماه رمضان را رد کرد و گفت: مصر هیچ موافقتی با این مساله نداشته است.

وزارت اوقاف فلسطین  افزود: ما هیچ خبری در این زمینه دریافت نکرده ایم و از رسانه ها نیز می خواهیم در انتشار اخبار خود دقت کنند و اخبار را از منابع معتبر دریافت کنند که در مورد اخبار مربوط به عمره، باید این اخبار را از دفتر رسمی وزارت اوقاف دریافت کنند.

در بیانیه وزارت اوقاف آمده: در مورد ادای مناسک عمره توسط مسلمانان نوار غزه فعلا خبر جدیدی وجود ندارد و به محض اینکه خبری به دست ما برسد مردم را از آن آگاه خواهیم کرد.

لازم به ذکر است مسلمانان نوار غزه در صورت باز بودن گذرگاه رفح می توانند از طریق خاک مصر به صورت زمینی به عربستان سفر کنند و از این رو برای انجام این سفر نیاز به موافقت مصر دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha