جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شب قدر حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس، ویژه برنامه های حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را در شب های قدر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام بهشتی پور با تشریح برنامه های آستان مقدس قم در شب های قدر  گفت: خادمان حرم بانوی کرامت در شب های قدر در آماده باش کامل در راستای فراهم  ساخت فضایی آرام و معنوی برای زائران این حرم شریف هستند.
وی با اشاره به آغاز ویژه برنامه های حرم بانوی کرامت در شب های قدر از ساعت 22 گفت: در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان (جمعه 4 تیرماه) با اقامه نماز جماعت و بیان احکام آغاز و با قرائت فرازهای دعای ابوحمزه و دعای افتتاح توسط حجت الاسلام ضیائی و برگزاری محفظ قرآنی با حضور قاریان برجسته کشوری ادامه می یابد.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس افزود: قرائت دعای جوشن کبیر با نوای حجت الاسلام محمدپور و سخنرانی و اجرای مراسم احیا توسط حجت الاسلام والمسلمین رفیعی از دیگر برنامه های حرم مطهر در شب نوزدهم رمضان می باشد.
وی با اشاره به قرائت دعای جوشن کبیر با صدای حاج عباس حیدرزاده و سخنرانی و برگزاری مراسم احیا با حضور حجت الاسلام والمسلین سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در شب 21 رمضان گفت: در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان نیز دعای جوشن کبیر توسط حاج سید احمد شمس قرائت می شود و آیین سخنرانی و برگزاری مراسم احیا توسط حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی برگزار می گردد.
حجت الاسلام بهشتی پور با اشاره به قرائت دعای ابوحمزه و دعای افتتاح در شب های 21 و 23 ماه مبارک رمضان در حرم مطهر گفت: ویژه برنامه شب های قدر حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در ساعت 2:15 بامداد پایان می یابد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha