چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 389380
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
حجت الاسلام صادق جعفر پور

حوزه / رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد گفت: سال گذشته قریب به ۷۵۰ گفتمان دینی و فرهنگی در شهرستان بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛حجت الاسلام صادق جعفر پور، ظهر امروز در جمع خواهران مبلغه و فعالان موسسات قرآنی و مذهبی با اشاره به اینکه امروز مبلغان و فعالان فرهنگی رسالت سنگینی بر عهده دارند، اظهارداشت: در این خصوص مبلغان باید با بهره گیری از علوم کافی در جهت پاسخگویی به شبهات جامعه به خصوص جوانان اقدامات موثر و ارزشمندی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه خواهران مبلغه باید در جهت تقویت فرهنگ عفاف و حجاب تمام تلاش خود را به کار گیرند، افزود: مبلغان با حضور در مدارس، مساجد و هیئات و جلسات مذهبی تلاش می کنند تا علاوه بر ترویج آموزه های اسلام به تحکیم باورهای اعتقادی و استحکام بنیان خانواده ها نیز کمک نمایند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه باید برای برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی بودجه های بیشتری تخصیص یابد، گفت: سرمایه گذاری در بخش دین و فرهنگ موجب استحکام باورهای اعتقادی جامعه می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سهمیه برگزاری گفتمان های دینی و فرهنگی در این شهرستان ۱۲۰ گفتمان بوده، بیان داشت:با همت مبلغان و فعالان فرهنگی در سال گذشته قریب به ۷۵۰ گفتمان در این شهرستان برگزار شد که بسیار بالاتر از  سهمیه ابلاغی بود.

حجت الاسلام جعفرپور در پایان با اشاره به اینکه از این تعداد گفتمان بیش از ۵۰ مورد گفتمان حوزوی و دانشجویی است، یادآور شد:امسال نیز تلاش می شود با برنامه ریزی منسجم و هدفمند این گفتمان ها به صورت مطلوب و با شرکت حداکثری مخاطبان برگزار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha