چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - بروجرد

حوزه /امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب ۲۰ سال است که خطر تهاجم فکری و فرهنگی دشمن را به متولیان حوزه دین و اندیشه یادآوری می کنند، تصریح کرد: باید با عزم ملی و حرکت جهادی، نقشه های فکری و فرهنگی دشمن را خنثی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امروز در جمع خواهران مبلغه و فعالان موسسات مذهبی و فرهنگی در سالن اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به اینکه دشمن تمام سعی خود را برای کمرنگ نمودن اعتقادات فکری و دینی جوانان ایران اسلامی به کار گرفته است، اظهارداشت: در این زمینه باید نهادهای مذهبی و فرهنگی برنامه های هدفمند و منسجم را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه دشمن پس از شکست در حمله نظامی به ایران اسلامی، با بکارگیری تحریم ها سعی کرد از طریق حمله اقتصادی بر کشور تسلط یابد، تصریح کرد: در این زمینه نیز دشمن نتوانسته اهداف خود را پیاده کند، چرا که روحیه خودباوری و اعتماد به نفس با هر گونه زیاده خواهی دشمن مبارزه می کند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه امروز باید تمام برنامه های مذهبی و فرهنگی برای مقابله با جنگ فکری و تهاجم فرهنگی دشمن معطوف شود، یادآور شد: در این راستا نیاز است با به کارگیری امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز ، آگاهی و بصیرت را در بین آحاد جامعه ارتقاء دهیم.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه غلبه بر تهاجم فرهنگی دشمن افزایش باورها و اعتقادات دینی در بین افراد جامعه است، بیان داشت: در این خصوص مبلغان و فعالان حوزه دین و اندیشه باید با ارائه راه کارهای نوین و خلاق برای مبارزه با جنگ نرم دشمن قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به این که در تهاجم فکری و فرهنگی دشمن ما تجربه تهاجم فکری و فرهنگی اندلس را داریم، افزود: در این رابطه باید بیدار باشیم و خطر تهاجم فرهنگی را جدی بگیریم.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب ۲۰ سال است که خطر تهاجم فکری و فرهنگی دشمن را به متولیان حوزه دین و اندیشه یادآوری می کنند، خاطرنشان کرد: باید با عزم ملی و حرکت جهادگونه، نقشه های فکری و فرهنگی دشمن را خنثی کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha