جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نشست طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت، از برگزاری نشست بررسی ویژگی های "علمای راستین" در آستانه شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.

حجت الاسلام اسدالله پرهیز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس با اعلام این خبر گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، نشست بررسی و تحلیل ویژگی های علمای راستین به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان مرودشت 6 شهریورماه با حضور علمای این شهرستان، اساتید حوزه علمیه مرودشت و روحانیون تراز اول و سخنرانی تولیت این حوزه علمیه برگزار می شود.

وی افزود: در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی نژاد تولیت این حوزه علمیه به مهمترین ویژگی های این مبحث از دیدگاه قرآن و احادیث به ایراد سخن خواهد پرداخت و سپس مدیر مدرسه این مبحث را از نگاه حضرت امام خمینی(ره) ادامه خواهد داد.

استاد حوزه فارس گفت: این نشست بررسی به مدت سه روز در فضای آموزشی حوزه علمیه مرودشت برگزار می گردد.

مدیر مدرسه امام صادق(ع) مرودشت با توجه به اینکه کلیه اساتید و نخبگان این حوزه علمیه در نشست حضور دارند، گفت: در این همایش  مسئله برتری عالم از عابد توسط آنان مورد بحث و بررسی قرار گرفته و سپس جلسات پرسش و پاسخ ویژه طلاب حاضر در جلسه برقرار می شود.

وی اظهار کرد: برگزاری چنین نشست هایی قبل از شروع سال تحصیلی جدید همه ساله با عناوین و موضوعات مختلف در این حوزه علمیه برگزار می شود که طلاب در حال تحصیل این مدرسه و طلاب جدیدالورد مرودشتی هر ساله با استقبال بی نظیرشان به این نشست روح تازه ای می دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha