جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امر به معروف

حوزه/ مدیر حوزه علمیه فارس با تاکید بر گسترش بسترهای امنیتی در جامعه گفت: امر به معروف تأمین کننده امنیت و آرامش اجتماعی و زمینه ساز تعالی انسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین عابدی، در مراسمی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، در شیراز، بیان داشت: با تلاش و کوشش این ارگان خدمتگزار می توان به بسیاری از نابسامانی ها نظم بخشید، در واقع این نیرو حلقه اتصال کننده اجرای قانون و ضوابط امر به معروف و نهی از منکر با قوه قضاییه و آمران به معروف و ناهیان از منکر می باشد .

مدیر حوزه علمیه استان فارس افزود: در قوانین و مقررات اسلام  و در بحث واجبات الهی بزرگ‌ترین مسئله‌ای که در قرآن از آن صحبت شده، امر به معرف و نهی از منکر است،  بیشترین آیاتی هم که راجع به دستورات الهی در قرآن آمده، در رابطه با این موضوع است که باید به این مهم اهتمام داشته باشیم و نیروی انتظامی را در این زمینه تقویت نماییم.

وی خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت زمینه ساز تعالی در همه ابواب است، به این معنا که اقتضا می کند دولتمردان با نگاهی خاص و ویژه به مشکلات و معضلات جامعه، این نیروی ارزشی توجه کنند و تمام تلاش خود را در برطرف کردن مشکلات عدیده کارکنان این نیرو به کار گیرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha