پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امر به معروف

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان بهداشت فرهنگی تلقی می‌شود، گفت: اگر در جامعه ای این فریضه فراموش شود، مردم در انحراف و فساد غرق خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی خراسان جنوبی ، فلسفه قیام امام حسین(ع) را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر در هر مکان و زمانی واجب است، نباید این امر مهم تنها ویژه این هفته بوده و تذکر لسانی همواره باید در دستور کار همه جامعه باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اکثر مردم جامعه فطری پاک و انسانی دارند، تصریح کرد: باید شرایط را برای خودسازی مردم فراهم کنیم تا تنها به طور روزمرگی زندگی نکنند.

وی با اشاره به اینکه در جامعه هم صالحین و هم مفسدین وجود دارند، تاکید کرد: اگر فرهنگ متعالی اسلام در پیکره و افکار جامعه نفوذ کند، مردم از سلطه ظلم و ستم رها خواهند شد .

حجت الاسلام و المسلمین عبادی، ظلم و ستم های کشورهای استکباری را در منطقه و حتی در جهان شیطانی دانست و افزود: این ظلم ها از زمان استعمارگری کشورهای استکباری حاصل شد و امروز تفکر استعماری و استکباری به دنبال این است که مردم را فاسد، معتاد و بی ناموس کند.

وی ادامه داد: پیکره جامعه در ذات خود  حق جو و پاک است و باید با امر به معروف و نهی از منکر، بیماری و تفکر فرهنگی غرب را از جامعه دور کرد، چرا که اگر در جامعه ای امر به معروف فراموش شود، مردم در انحراف و فساد غرق خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان بهداشت فرهنگی تلقی می‌شود، افزود: فساد به نفع هیچ کس حتی کسانی که تروریست‌ها و مفسدین را پرورش می‌دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha