شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کودکان عاشورایی

حوزه / رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با آغاز دهه اول ماه محرم، مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه محرم و کودکان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام علی پایاب با بیان اعلام خبر گفت: این مسابقه  فرهنگی که برای کودکان زائر و مجاور  طراحی شده است، با هدف آشنا کردن کودکان با قیام عاشورا اجرا می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه ارائه معارف اهل بیت علیهم السلام به کودکان قالب های متنوعی می طلبد، برگزاری  مسابقات فرهنگی ویژه کودکان فرصت معرفت افزایی به کودکان را برای والدین فراهم می کند، لذا آستان قدس رضوی در تحقق این امر مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان را طراحی و در مناسبت های مختلف برگزار می کند.

رئیس اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان با رویکرد آشنایی کودکان با الگوهای دینی و فرهنگ عاشورا برگزار می شود.

وی اظهار کرد: ارائه شعر، جدول، داستان، معما و مسابقه از جمله مطالبی است که به منظور معرفت افزایی و انتقال ارزش های دینی به زائران خردسال امام هشتم(ع)  به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف سال در حرم مطهر رضوی اجرا می شود.

حجت الاسلام پایاب تصریح کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان متناسب با ایام  محرم است.

وی با اشاره به چگونگی شرکت و تکمیل پاسخنامه‌ این مسابقه فرهنگی گفت: علاقه مندان برای شرکت درمسابقات می توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی یا با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی 3000802222 در این مسابقه شرکت کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha