یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فیلم

تله فیلم "خاک" با موضوع تفحص شهدا ساخته سازمان بسیج صدا و سیما به همت دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی برای طلاب و فضلای قمی به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سید محمد حسین هاشمی ، تهیه کننده این فیلم در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این که این تله فیلم 90 دقیقه ای به همت و پشتیبانی مرکز بسیج سازمان صدا و سیما تولید و ساخته شده است، اظهار داشت: در  این اثر به کارگردانی علی ثقفی بازیگران مطرحی چون محمد رضا داودنژاد، سیروس همتی ، امیر نوری و نیز خانم هنگامه کوچکی از بازیگران خوب تئاتر به ایفای نقش پرداخته اند ، ضمن آن که چند تن از بازیگران قمی نیز در این فیلم بازی کرده اند.

وی در خصوص موضوع و داستان این فیلم دفاع مقدسی افزود: ماجرا از این قرار است که در یک ایل عشایر بختیاری ، خبری آورده می شود مبنی بر این که در عملیات تفحص، پیکر جوان شهیدی از این طایفه آن بعد از 25 سال پیدا شده ، به همین خاطر یکی از جوانان ایل عازم منطقه مرزی می شود که پیکر مطهر را با خود بیاورد که در سر راه با قاچاقچیان عتیقه درگیر شده و خودش هم به شهادت می رسد.

هاشمی همچنین گفت: کارهای فنی و نظارتی این فیلم برای پخش از شبکه های سراسری سیما انجام شده و به احتمال زیاد در آینده نزدیک از شبکه اول پخش می شود.

لازم به ذکر است که فیلم یادشده عصر  امروز چهارشنبه در محل دبیرخانه دایمی جشنواره هنر آسمانی برای طلاب و فضلای علاقه مند به سینما و تلویزیون به نمایش درآمد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha