شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ملک دار مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه

حوزه/ دبیر جشنواره «هنر آسمانی» از دریافت بیش از یک هزار اثر در پنجمین دوره این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ملک دار مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه در دیدار با مدیر حوزه های علمیه خواهران گفت: جشنواره هنر آسمانی سال گذشته با موضوع شعر، داستان و پژوهش هنر برگزار شد و قرار است آثار برگزیده در قالب سه کتاب، در جشنواره امسال رونمایی شود.

وی افزود: همچنین یک کتاب شامل اشعاری که طلاب و روحانیون درباره فاجعه منا سروده و چندی پیش در محضر حضرت آیت الله نوری همدانی ارائه کردند، رونمایی خواهد شد.

دبیر جشنواره «هنر آسمانی» همچنین از دریافت مجوز فصلنامه علمی تخصصی از شورای نشر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خبر داد و گفت: نخستین شماره‏ی این فصلنامه هم زمان با برگزاری جشنواره پنجم منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین ملک دار با اشاره به اینکه در هر دوره از جشنواره چند قالب برای ارسال آثار فراخوان می شود یادآور شد: امسال طلاب و فصلا آثار خود را در رشته های «هنرهای نمایشی»، «هنرهای تجسمی» و «پژوهش هنر» ارائه کردند.

او از دریافت بیش از یک هزار اثر در دبیرخانه جشنواره هنر آسمانی خبر داد و گفت: 40 درصد از آثار در قالب هنرهای نمایشی، 35 درصد در قالب هنرهای تجسمی،  12 درصد با موضوع پژوهش هنر و  13 درصد با موضوع بخش ویژه است.

به گفته دبیر جشنواره هنر آسمانی، داوری آثار در بخش های مختلف با دقت و حساسیت آغاز شده است و برگزیدگان در روز اختتامیه معرفی خواهند شد.

پنجمین جشنواره هنر آسمانی 14 بهمن در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha