چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دوره دانش  رسانه ای-حوزه یزد

حوزه / دوره یک روزه دانش چند رسانه ای به همت حوزه علمیه استان یزد در راستای دانش افزایی مبلغان مدارس آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد؛ دوره یک روز دانش چند رسانه ای به همت حوزه علمیه استان یزد در راستای دانش افزایی مبلغان مدارس آموزش و پرورش استان برگزار شد.

در این دوره 50نفر از مبلغان مدارس آموزش و پرورش حضور داشتند و سه نفر از اساتید موسسه تبلیغی امیر بیان قم به تدریس دروس مورد نظر پرداختند.

همچنین در این دوره، معرفی و اجرای دانش چند رسانه ای توسط استاد حجت الاسلام محمد جنتی، روش تبلیغ چهره به چهره با رویکرد روان شناسی تبلیغ توسط استاد حجت الاسلام رضایی و روش کلاسداری کودکان و نوجوانان توسط استاد حجت الاسلام سید روح الله موسوی ارائه شد.

براساس این گزارش، مشکلات و استفاده ها از فضای مجازی یکی از موضوعات مهم این دوره بود و اینکه کتابی با عنوان دانش چند رسانه ای در اختیار مبلغان قرار گرفت و اساتید به تدریس سرفصل های این کتاب پرداختند.

حجت الاسلام سید محسن حسینی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یزد از مسئولان برگزاری این دوره، در خصوص فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی گفت: فضای مجازی، همانند هر مقوله ی دیگری که در عالمِ واقع وجود دارد، باید از منظر تهدید و فرصت، توأماً دیده شود.

وی افزود: فضای مجازی، سکه ای است که باید دو روی آن را با هم دید. رویی که ناظر به فرصت ها و نقاط قوت آن بوده و روی دیگر که ناظر به تهدیدهای این فضا می باشد، لذا باید دانست که شناخت صحیح فضای مجازی و به تبع آن، استفاده صحیح و در عین حال حداکثری از این پدیده دنیای مدرن، مستلزم شناخت و سپس لحاظ کردن هر دو روی سکه است.

انتهای پیام/313/23

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha