شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور با آیت‌الله موسوی جزایری

حوزه/ در دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور با نماینده ولی فقیه در خوزستان، بر لزوم تسریع در روند خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته با آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، دیدار کرد.

در این دیدار که با هدف بررسی مسایل مرتبط با همایش میلیونی پیاده‌روی اربعین حسینی برگزار شد، سردار اشتری و هیئت همراه، به ارائه گزارشی پیرامون پیاده‌روی اربعین حسینی و زیرساخت‌ها و خدمات انجام شده پرداختند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، حفظ امنیت، آرامش و آسایش هم‌وطنان را وظیفه ذاتی کارکنان نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام قوا وارد عرصه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسین شده و اقدامات لازم در استان خوزستان نیز انجام شده است.

همچنین آیت‌الله موسوی جزایری، در ادامه این دیدار، با اشاره به آغاز حرکت کاروان‌های پیاده‌روی زائرین حسینی و حضور چشمگیر تمامی اقشار و سنین در این راهپیمایی میلیونی، اذعان داشت: این حرکت عظیم از برکت‌های انقلاب اسلامی می‌باشد که اکنون بدین‌صورت شکوفا شده است.

امام‌جمعه اهواز، خواستار همکاری نیروی انتظامی با نیروی نظامی عراق در راستای تسریع در روند خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی شد و تصریح کرد: امکان بروز ضعف و کمبود امکانات از سوی گذرگاه‌های عراق یکی از مسایل احتمالی است که باید در صورت درخواست کمک از سوی نیروهای نظامی عراق، زمینه همکاری بیش‌ازپیش از سوی جمهوری اسلامی برای آنها، محیا گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha