پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی آمریکایی ها با اصل اسلام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این تقابل در ۳۸ سال گذشته ادامه داشته و همواره نیز ادامه خواهد داشت چون انقلاب و نهضت اسلامی حق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع خبرنگاران با بیان این که دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران سابقه دیرینه دارد، گفت: این دشمنی هر روز به شیوه ای جدید از سوی این کشور مستکبر دنبال می شود.

وی با بیان این که دشمنی آمریکا با نظام اسلامی پایانی ندارد، افزود: مسائلی نظیر حقوق بشر، فناوری هسته ای و پیشرفت های نظامی تنها بهانه ای واهی برای فشار به ملت ایران است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی آمریکایی ها با اصل اسلام و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این تقابل در 38 سال گذشته ادامه داشته و همواره نیز ادامه خواهد داشت چون انقلاب و نهضت اسلامی حق است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری، لشکر کشی‌های آمریکا به مناطق مختلف دنیا، تلاش‌های آمریکا در مذاکرات هسته‌ای ایران، تلاش‌های آمریکا به منظور سلطه بر کشورهای غربی، حق وتو که حقی استکباری است را فعالیت‌هایی از سوی آمریکا برای سلطه بر جهان توصیف کرد و گفت: همه باید این واقعیت را بپذیریم که استکبار به دنبال حذف اسلام و جمهوری اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین مانع برای تحقق سیاست های استکباری خود در جهان دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی نهضت انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) منافع آمریکایی ها را در جهان و همچنین منطقه خاورمیانه بر هم زد.

مدیر حوزه علمیه مازندران، جمهوری اسلامی را دارای حاکمیتی مقتدر توصیف کرد و گفت: خوی استکباری آمریکا در روابط و مذاکراتش حذف اسلام را پیگیری می‌کند و حاکمیت آمریکا نمی‌تواند واقعیت جمهوری اسلامی را بپذیرد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: حاکمیت آمریکا با چیزی به نام اسلام و جمهوری اسلامی مخالف است، بنابراین در هر مذاکره و رابطه ولو اقتصادی خوی استکبارگری که در حاکمیت آمریکا وجود دارد نمی‌تواند نادیده گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری در ادامه سخنان خود گفت: مردم ایران حول محور ولی فقیه و آموزه های اسلام ناب انقلابی را آغاز کردند که امروزه ابهت دنیای زورگوی و قلدر ماب غرب را در هم شکسته است.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین اضافه کرد: ملت ما می داند که رمز و راز پیروزی و ماندگاری انقلاب وحدت کلمه است و در همه حوادث و وقایع 37 سال گذشته وحدت کلمه نجات دهنده ملت ما بوده است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به علت اصرار مردم ایران بر تداوم روحیه استکبار ستیزانه، اظهار کرد: آزادی خواهی و استقلال طلبی باعث شده تا ملت ایران برای گام برداشتن در مسیر پیشرفت و تعالی همواره استکبار ستیز باشد.

وی با هوشیار و بصیر خواندن ملت ایران، اعلام کرد: مردم ایران با تکیه بر پشتوانه عظیم ارزشی، علوی و تاریخی خود دریافته اند که تنها راه عزت مندی مقابله با استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری، هوشیاری و دشمن شناسی نسل جوان را از مهمترین علت های ایجاد رویداد های سرنوشت ساز دانست و گفت: جوانان از ارکان همه رویدادهای بزرگ تاریخ انقلاب مانند 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی بوده اند.

مدییر حوزه علمیه مازندران با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) از تسخیر لانه جاسوسی به نام انقلاب دوم، اظهار داشت: جوانان ایرانی در مکتب امام خمینی(ره) و حضرت آیت الله خامنه ای به خوبی یاد گرفته اند که رمز حفظ استقلال و تداوم پیشرفت ها در عرصه های مختلف استکبار ستیزی و ولایت مداری است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha